Twoja prywatność jest dla nas ważna!

W celu ciągłego ulepszania naszych usług na stronie www.familium.pl stosujemy pliki cookies. Używamy plików cookies, aby zapewnić niezawodność i bezpieczeństwo naszej witryny, monitorować jej działanie oraz dostarczać ci zakupione produkty i ukierunkowane reklamy. 

Klikając „Zgadzam się” zezwalasz nam na używanie dobrowolnych plików cookies. Możesz zarządzać swoimi preferencjami, klikając przycisk „Edytuj ustawienia”. 

W każdej chwili możesz zmienić swoją zgodę w ustawieniach

Jeśli się nie zgadzasz, kliknij TUTAJ.

Zgadzam się Edytuj ustawienia
Te pliki cookies są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Bez tych plików cookies nie byłoby możliwe korzystanie z naszej strony internetowej, dlatego też nie jest możliwe odrzucenie tych plików cookies.
Analityczne pliki cookies są wykorzystywane do generowania statystyk, raportów i optymalizacji strony internetowej. Dzięki temu możemy ulepszać naszą stronę i sprawiać, że będzie ona dla ciebie jeszcze przyjemniejsza.
Te pliki cookies są wykorzystywane przez sieci reklamowe i społecznościowe w celu dostosowania wyświetlanych reklam tak, aby były bardziej interesujące dla użytkownika.
Przyjmij wybrane pliki cookies

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

Szanowni Klienci,

21 I 22 STYCZNIA  to święto  BABĆ i DZIADKÓW.

Jeśli chcecie w tym roku podarować im któryś z naszych albumów informujemy,

że zamówienia złożone do 20 stycznia, do godz. 10:00*, będą u Was następnego dnia.

*dotyczy opcji Kurier Impost

TRANSPORT I PŁATNOŚĆ

Możliwości płatności

DOTPAY  (fast and secure internet payment)      Za darmo!
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM         Za darmo!
PŁATNOŚĆ  PRZY ODBIORZE   2,00 PLN

Możliwości dostawy

Loyal Solution Czas dostawy: Odbiór w sklepie w Opolu Najtaniej Za darmo!
Paczkomaty Inpost  Czas dostawy:  2-3 dni     7,90 PLN
Kurier Inpost  Czas dostawy:  24 godz.  Najszybciej  9,90 PLN
Paczka w Ruchu  Czas dostawy: 2-3 dni robocze    3,80 PLN

Przy zamówieniu nad 100 PLN transport za darmo! 

·         Nie mam wiadomości o przyjęciu zamówienia, realizacji, wysyłce

O każdym etapie realizacji zamówienia będziemy Cię informować e-mailem wysłanym na adres podany w zamówieniu. Prosimy o sprawdzenie jego poprawności bezpośrednio na koncie klienta. Możliwe, że wiadomości od nas utknęły w folderze Spam/Inne wiadomości -  prosimy także o ich sprawdzenie.  Jesteśmy również do dyspozycji pod numerem telefonu 77 4564744 lub 787 923 973 lub sklep@moidziadkowie.pl lub info@familium.pl.

·         Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Twoje zamówienie postaramy się zrealizować w ciągu 24 godzin od jego otrzymania. Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłane są tego samego dnia. Po przekazaniu przesyłki wybranemu przewoźnikowi nie mamy już wpływu na szybkość dostawy. Przesyłki są zazwyczaj dostarczane następnego dnia roboczego po ich otrzymaniu.

Prosimy o szczególną wyrozumiałość w okresie przedświątecznym, kiedy te terminy mogą zostać przedłużone nawet o 2 dni.

·         Gdzie znajduje się teraz moja przesyłka?

Proces dostawy możesz śledzić online, korzystając z linków, które przesłaliśmy Ci e-mailem. Niezależnie od wybranego rodzaju dostawy link przekierowuje na stronę konkretnego przewoźnika. Numer przesyłki/paczki znajdziesz w adresie e-mail podanym w zamówieniu.

W przypadku odbioru osobistego w Odbiór w sklepie w Opolu poinformujemy Cię drogą mailową, jak tylko Twoje zamówienie będzie przygotowane do odbioru.

·         Nie udało mi się zapłacić za zamówienie kartą

Jeśli wybrałeś płatność kartą płatniczą online, a płatność nie została zrealizowana, jak najszybciej nas poinformuj. Wspólnie rozwiążemy sytuację, zmieniając sposób płatności lub dostarczając przesyłkę za pobraniem.

·         Chcę dodać towar do zamówienia

Jeśli zdecydujesz się dodać jakiś towar do zamówienia, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym telefonicznie lub e-mailem. Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Państwa życzenia, o ile będzie to możliwe w trakcie procesu realizacji zamówienia.

·         Wymiana towaru

Jeżeli dostarczony towar nie odpowiada Państwu np. pod względem rozmiaru, istnieje możliwość jego wymiany. W takim przypadku prosimy o staranne zapakowanie nieużywanego towaru w oryginalne opakowanie,  zabezpieczenie przed powstaniem uszkodzeń transportowych (np. folia bąbelkowa, karton), a następnie wysłanie jako  paczkę poleconą na adres Loyal Solutions Sp. z o.o, ul Budowlanych 52, 45-123 Opole. W przesyłce podaj informację, jaką wymianą  jesteś zainteresowany lub  też prześlij tę informację e-mailem.

·         Uszkodzona przesyłka/towar w przesyłce

Przy odbiorze towaru od przewoźnika prosimy o dokładne sprawdzenie dostarczonego towaru. Nie przyjmuj przesyłki noszącej ślady uszkodzenia lub też przyjmij ją z zastrzeżeniem (adnotacja na liście przewozowym).

Jeżeli towar jest uszkodzony, mimo że opakowanie nie zostało naruszone, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym telefonicznie lub e-mailem. Zalecamy zrobienie zdjęcia uszkodzeń i przesłanie nam ich  e-mailem. Te sprawy rozwiązujemy indywidualnie za obopólną zgodą.

 

·         Chcę anulować zamówienie

Zamówienie można anulować tylko na określony czas po jego otrzymaniu. Dlatego prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym zamiarze  telefonicznie 77 4564744 lub mailowo pod adresem sklep@moidziadkowie.pl , lub info@familium.pl a dołożymy wszelkich starań, by spełnić Państwa życzenia, ewentualnie doradzimy jak dalej postępować. 

·         Odstąpienie od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od zakupu należy postępować w następujący sposób:

Wypełnij i wydrukuj formularz odstąpienia od umowy kupna  TUTAJ. Informacje potrzebne do wypełnienia znajdziesz na fakturze.

Starannie zapakuj towar, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu. Najlepiej owinąć go w oryginalne opakowanie i wypełnić wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub gazetami.

Dołącz podpisane odstąpienie od umowy kupna lub kopię faktury.

Wyślij towar listem poleconym (NIE za pobraniem) na nasz adres:

Loyal Solutions Sp. z o.o, ul Budowlanych 52, 45-123 Opole

·         Reklamacje

W przypadku reklamacji zakupionego towaru należy postępować w następujący sposób:

1.     Wypełnij i wydrukuj Formularz reklamacyjny TUTAJ. Znajdziesz informacje potrzebne do wypełnienia faktury.

2.     Starannie zapakuj towar, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu. Najlepiej owinąć go w oryginalne opakowanie i wypełnić wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub gazetami.

 Dołącz podpisany Formularz reklamacyjny, ewentualnie również kopię faktury.

4.     Wyślij towar listem poleconym (NIE za pobraniem) na nasz adres:

Loyal SolutionsSp. z o.o, ul Budowlanych 52, 45-123 Opole